9. Будьте активні з місцевою громадою
Населення міста та регіону, в якому працює ваша організація, також є важливою аудиторією, якій потрібно вчасно та повно інформувати. Все, чого ви не скажете, може бути додумане за вас, то забезпечте прозорість щодо того, що відбувається в організації, а не мовчіть.
Можна також створити додаткові послуги з підтримки малозахищених громадян із числа місцевої громади. Використовуючи меседжі, на кшталт «Ми усі разом переживаємо цю кризу...», «Захист найуразливіших людей робить нас сильнішими», «Нам всім краще, коли ми всі здорові...», вам вдасться акцентувати на взаємодопомозі та попередити стигматизацію тих, по кому криза вдарить найсильніше.
Додатково ви можете використати свій вплив та репутацію для того, щоб закликати інших допомагати одне одному, а особливо людям із хронічними захворюваннями, людям похилого віку й тим, хто продовжує працювати та ризикувати здоров'ям заради подолання кризи.