Мотивування ваших амбасадорів
1. Чітко сформулюйте ключові відповіді на запитання про місію, ціль, завдання вашої організації так, щоб кожен працівник міг розказати про це без складнощів та із задоволенням.
2. Проаналізуйте процедури найму та звільнення працівників, які є в вашій організації: як будується розмова, що пропонується людині. А також подумайте, як можна покращити ці процеси.
3. Проводьте постійне навчання працівників, в тому числі щодо того, як використовувати соціальні мережі, адже публічна презентація членів вашого колективу – це також презентація вас.
4. Щотижня збирайте найцікавіші новини з життя вашої організації у внутрішню розсилку для всієї команди. Важливо подавати їх цікаво і так, щоб співробітникам захотілося ними поділитися за межами своїх робочих контактів.
Джерело: INTERNAL COMMUNICATIONS: Strategies for an Overlooked—But Critical—Communications Channel.