Як будувати внутрішні комунікації?

Практичні поради, як координувати та залучати вашу команду, а також мотивувати амбасадорів.

ЧАСТИНА ЧЕТВЕРТА
Координація команди
1. Зробіть ротацію оновлень співробітників на нарадах – дайте можливість усім працівникам розказати про свої найважливіші новини.

2. Ініціюйте неформальні спільні обіди (навіть якщо зараз вони віртуальні), щоб більш глибоко вислухати своїх працівників та дізнатися, що відбувається та які є зміни.

3. Введіть у використання інструменти або програми для обміну знаннями (наприклад, спеціальні внутрішні email-розсилки, інтранет, відео тощо).

4. Щомісяця робіть офіційну розсилку від менеджменту про ключові оновлення та розробки, яку могли б отримувати вся команда.
Залучення команди
1. Влаштовуйте сесії питань та відповідей із новими та досвідченими співробітниками, аби налаштувати міцніші особисті зв'язки.

2. Починайте зустрічі з акцентуванням на позитивних характеристиках організації, наприклад, із фрази «Знаєте, чому я люблю працювати тут?».

3. Представляйте нових працівників та давайте можливість іншим із ними познайомитися та відчути емпатію, наприклад, зробіть короткі інтро-відео.

4. Підбадьорювайте своїх працівників та винагороджуйте їх за хорошу роботу. Це може бути у формі подяки в кінці зустрічей команди або нагородження особливою відзнакою, яка може переходити від одного працівника організації до іншого.
Мотивування ваших амбасадорів
1. Чітко сформулюйте ключові відповіді на запитання про місію, ціль, завдання вашої організації так, щоб кожен працівник міг розказати про це без складнощів та із задоволенням.

2. Проаналізуйте процедури найму та звільнення працівників, які є в вашій організації: як будується розмова, що пропонується людині. А також подумайте, як можна покращити ці процеси.

3. Проводьте постійне навчання працівників, в тому числі щодо того, як використовувати соціальні мережі, адже публічна презентація членів вашого колективу – це також презентація вас.

4. Щотижня збирайте найцікавіші новини з життя вашої організації у внутрішню розсилку для всієї команди. Важливо подавати їх цікаво і так, щоб співробітникам захотілося ними поділитися за межами своїх робочих контактів.

Джерело: INTERNAL COMMUNICATIONS: Strategies for an Overlooked—But Critical—Communications Channel.
Як бути ефективним керівником
За роки існування, компанії Google вдалося виробити універсальний чеклист для хорошого менеджера. Пропонуємо вам перевірити себе за ним та не забувати, що навіть навички керівника варто постійно розвивати.

Найкращий менеджер:
1. Є хорошим тренером.
2. Делегує роботу команді та не займається мікроменеджментом.
3. Висловлює зацікавленість та стурбованість успіхами людей у команді та їхнім особистим добробутом.
4. Є продуктивним та орієнтованим на результати.
5. Є хорошим комунікатором, слухає та ділиться інформацією.
6. Допомагає в розвитку кар'єри.
7. Має чітке бачення та стратегію для команди.
8. Володіє ключовими технічними навичками, що допомагають йому консультувати команду з різних напрямів роботи.

Джерело: Garvin, D.A. (2013), "How Google sold its engineers on management".

Корисні джерела

Практичний гід уклали
Експертка з комунікацій для соціальних і поведінкових змін, M.Sc., Ph.D., кураторка курсу з кризових комунікацій проекту ЄС для громадянського суспільства.
Анастасія Нуржинська
Співзасновниця креативної лабораторії та інтернет-журналу Platfor.ma, медіаменеджерка та дослідниця поведінкових наук.
Марія Фронощук